ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

ΝΕΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ! - ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Αθήνα 09/03/2015

Προς ταμία Μιχάλη Χριστοφορίδη

Κοινοποίηση
Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου


Θέμα: Νέα ομολογία κακοδιαχείρισης των εισφορών των συναδέλφων μας.

Έλαβα την με αριθμ. πρωτ. 16095 επιστολή σου, όπου με καλείς να παραλάβω από το λογιστήριο "ειδοποίηση δημόσιας υπηρεσίας που με αφορά"!

Με αυξημένη την περιέργεια προσήλθα στο κάλεσμα, έχοντας την απορία, πως μια δημόσια υπηρεσία στις σχέσεις της με εμένα, χρησιμοποιεί το λογιστήριο του συνδικάτου μας ως μεσάζοντα!

Εκεί με έκπληξη - εντάξει όχι μεγάλη - διαπίστωσα από τον λογιστή, ότι με καλέσατε για να μου δώσετε χρήματα να πληρώσω πρόστιμο για κλήση, που ήρθε στο συνδικάτο, αφού είναι ο ιδιοκτήτης της μηχανής που έχω χρεωμένη!

Δηλαδή, ενώ οι συνάδελφοι μας πλήρωσαν για να αγοραστούν οι μηχανές εκτός του ότι πληρώνουν την συντήρηση τους(όχι αυτής που έχω χρεωθεί εγώ) εκτός του ότι μας πληρώνουν τα καύσιμα (τα δικά μου τα πληρώνω μόνος μου) πληρώνουν και τις τροχαίες μας παραβάσεις !!!

Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό! Δεν υπάρχει καμιά απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου που να γράφει ότι τις κλήσεις των συνδικαλιστών θα τις πληρώνουν τα μέλη του συνδικάτου! 

Αυθαίρετα το πράττεις! Θα το χρεώνεις στα πλαίσια της "συνδικαλιστικής δράσης ", που αποτελεί εκτός από φτηνή δικαιολογία, μάλλον και την πανάκεια για κάθε περίπτωση αφαίρεσης χρημάτων από το ταμείο για σκοπούς που δεν προβλέπονται από πουθενά!

Πρόκειται για άλλη μια καραμπινάτη περίπτωση κακοδιαχείρισης και κατασπατάλησης των χρημάτων των συναδέλφων μας και ο μόνος λόγος που παρέλαβα τα έγγραφα είναι για να έχω τις αποδείξεις ώστε να τις προσκομίσω εκεί που πρέπει, αφού πρώτα κοινοποιήσω την αυθαιρεσία σου, ως οφείλω στους συναδέλφους μας!

Τέλος σε πληροφορώ ότι τσάμπα υπέπεσες στην καινούργια γκάφα, ομολογία κακοδιαχείρισης, αφού την ημέρα που αναγράφει η κλήση δεν είχα χρεωμένη εγώ την μηχανή αλλά ο προκάτοχος σου στο ταμείο Αποστόλης Κασιμέρης!

Αν είχες αποστείλει την επιστολή σε αυτόν -αν και το πιο πιθανό είναι να του έκανες ένα τηλέφωνο - τώρα όλα θα ήταν μέλι γάλα και κανείς δεν θα είχε μάθει ποτέ με αποδείξεις, άλλη μια καραμπινάτη περίπτωση κακοδιαχείρισης και κατασπατάλησης των χρημάτων μας!

Σου επιστρέφω λοιπόν το κάλεσμά σου, το πρόστιμο από το Δήμο, τη δήλωση παραλαβής των 20 ευρώ, τα 20 ευρώ!

Το πρακτικό παραλαβής της μηχανής.


Το κάλεσμα του ταμία!


Η κλήση!


Υπεύθυνη δήλωση παραλαβής των χρημάτων!


Τα 20 ευρώ από το ταμείο του συνδικάτου,που δόθηκαν για να πληρωθεί κλήση τροχαίας παράβασης !




Αρχειοθήκη ιστολογίου