ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Λ/Φ - ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ



Ακολουθεί σύντομη περίληψη ενός μεγάλου αγώνα.

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές του περασμένου Οκτώβρη,όταν ένας οδηγός, ο Βασίλης Κατρόπουλος ΑΜ 6505,από το αμ/σιο του Βοτανικού, αρνήθηκε να παραλάβη Λ/Φ που έλειπε ο υποχρεωτικός εξοπλισμός ασφαλείας του.Επικοινώνησε με το Κεντρικό Συνεργείο και αντι να του στείλουν άμεσα τα προβλεπόμενα, τον καλούσαν να παρανομήσει οδηγώντας το Λ/Φ στο αμ/σιο....

(μικρή σημείωση: ο οδηγός εγκαίρως και επανειλλημένως είχε  επισημάνει εγγράφως τις ελλείψεις και είχε ζητήσει να τηρηθεί το προβλεπόμενο και η νομιμότητα)

Ως επαγγελματίας οδηγός, πιστοποιημένος,πειθαρχόντας στον ΚΟΚ και στον Γενικό Κανονισμο Προσωπικού κάλεσε την τροχαία να καταγράψει το συμβάν.


Ο Βασίλης τιμωρήθηκε για τον επαγγελματισμό και το ενδιαφέρον του, με δίμηνη διαθεσιμότητα από τον ίδιο τον Πρόεδρο της ΟΣΥ,τον Γεωπόνο Γ.Οικονόμου, κομματικό στέχεχος του ΔΗ.ΣΥ (πρώην κόμμα της Ν.Μπακογιάννη) και τώρα της Νέας Δημοκρατίας.Μια τιμωρία που ήταν αυθαίρετη,ανυπόστατη και αντισυνταγματική,αφού δεν του επέτρεψαν να   απολογηθεί!

Επίσης χλευάστηκε και δεν στηρίκτηκε σχεδόν από το σύνολο των ''συνδικαλιστών''  και δυστυχώς από μικρή μερίδα συναδέλφων, που πιστεύουν ακόμα τους εν λόγω ''συνδικαλιστές'' και τα πτηνά τους, ενώ νομίζουν ότι οι αλλαγές έρχονται άκοπα,μόνες τους...χωρίς να σπάσεις αυγά που λένε..


ΣΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΣΥ ΤΟΝ ΗΛΠΑΠ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Λ/Φ.ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ.ΒΙΒΛΙΟ ΟΧΗΜΑΤΟΣ  ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ  ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ.

(φωτο εγγράφου απο TROLLEATZIS)


Τώρα σιγά σιγά τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους - όπως ο τάκος ολίσθησης - και ο αγωνας του Βασίλη δικαιώνεται.

 


Επίσης έρχονται οι μηνύσεις σε αυτούς που τιμώρησαν τον οδηγό επειδή ήταν επαγγελματίας, όπως και σε αυτούς που του ζητούσαν να παρανομήσει, ακινητοποιώντας το Λ/Φ επί πεντάωρο (!) μέχρι επιτέλους το κινητό συνεργείο να του πάει τον υποχρεωτικό εξοπλισμό ασφαλείας του Λ/Φ.


Ελπίζουμε πολύ σύντομα να πάψουν τα δύο μέτρα και δύο σταθμά στην εταιρεία και να δούμε ανάλογο έγγραφο, που θα αναφερεται και σε εμάς στην πρώην ΕΘΕΛ.Στην πρόσφατη συνάντηση που είχαμε με τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ εξάλλου, μας ενημέρωσε ότι ύστερα από τα γεγονότα με τον Βασίλη και τις πολύ σοβαρές καταγγελίες που κάναμε,ξεκίνησαν ενέργειες ώστε να λυθεί αυτό το τόσο σοβαρό θέμα που αφορά την ασφάλεια οδηγού κι επιβατών, στο σύνολο του.

(Έχουμε αντιληφθεί όμως, ότι και σε αυτό το θέμα όπως και σ' άλλα, κάποιοι βάζουν  ''τρικλοποδιές''.Αυτούς τους κάποιους σε όχι πολύ καιρό από τώρα,έχεις την ευκαιρία να τους στείλεις από κει που ήρθανε - στα  κόμματα τους που καταστρέψαν και ισοπέδωσαν  τα πάντα.Στον ΗΛΠΑΠ τους έχουν στείλει ήδη!Τυχαίο;)

Τέλος να πούμε στον Βασίλη πάντα νίκες στους αγώνες που δίνει για την ωφέλεια του συνόλου των συναδέλφων.Εμείς όταν νικάει,χαιρόμαστε διπλά, γιατί είναι ένας από μας.



Αρχειοθήκη ιστολογίου