ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Ο.ΣΥ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΠΛΟ ΜΑΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ - ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΒΛΥΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

ΤΑΜΕΙΟ ΚΕΑ - ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ - ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΣΥ

Αναλυτικά οι εισφορές του συναδέλφου Ηλία Λουκάκου,προς το συνδικάτο και προς το ΚΕΑ,όπως και οι εισφορές της εργοδότριας εταιρείας προς το ΚΕΑ.

Πως ονομάζεις αυτούς που σου λένε ότι το συνταξιοδοτικό σου ταμείο δεν υπάρχει;


ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΑ

Σας κοινοποιώ έγγραφο που έλαβα απο την ΟΣΥ, όσον αφορά τις εισφορές μου προς το συνδικάτο, τις εισφορές μου προς το ταμείο ΚΕΑ και τις εισφορές του εργοδότη προς το ταμείο ΚΕΑ.

 Θα ήθελα να μου χορηγήσετε εγγράφως ενημέρωση του μεριδίου μου στο ταμείο ΚΕΑ με βάσει το έγγραφο της εταιρίας σύν τις απόδοσεις.

Επίσης πάλι βάσει του εγγράφου της ΟΣΥ να με ενημερώσετε για το νομικό πλαίσιο και το σκοπό κράτησης των εισφορών μου απο το 2009 έως σήμερα.

''ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΑΣΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΣΑΣ''!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου